en ny resa

Hej!
Jag har stängt min blogg veronikabengtsson.se som jag haft i nästan 16 år. Jag tyckte det blev en aning för dyrt med webbhotell och domännamn för det lilla jag bloggar. MEN när jag tryckt på knappen och valt stäng ner - kom den där känslan -  attans!
 
Men ibland kanske man måste stänga igen för att öppna något nytt då livet är i en ständig  förändring. Livet rör på sig hela tiden och det som var igår är inte detsamma som idag. 
 
Det här blir min nya resa mot nya mål för att förhindra att jag hamnar i en operationsfälla framöver. 
Jag kan knappt räkna hur många operationer jag gått igenom men det är ett antal i knä och rygg. Men jag mår bra kan både gå och springa men idag fick jag svaret att jag har fått inflammatorisk artros. 
Nu börjar en ny resa att förhindra att det blir värre. Jag träffade en ögonläkare i maj månad som sa - det syns i dina ögon att livet varit orättvis med operationer. 
Så nu tänker jag börja med att motionera gå ner i vikt och få ett så hälsosamt liv som möjligt. 
Jag är 55 år och jag har livet framför mig -  inte bakom mig!
 
Följ gärna med på min resa som börjar idag!
KRAMAR
 
 
 
 
 
0 kommentarer